Jag är ett löv

och jag vissnar.

Spenderade dagen i sängen tillsammans med marilyn mansons sjuka självbiografi idag tills kl blev kvart över tre och jag var tvungen att masa mig iväg till jobbet.
Nu längtar jag tills klockan blir nio så jag kan krypa ner i sängen igen.

Om jag kunde välja skulle jag vilja gå i ide under vinterhalvåret och sova tills solen tittar fram igen.

Jag längtar till jag kan fly till gotland och glömma alla krav och bara umgås med människor jag älskar och som älskar mig. Ser mest fram emot att få vara ensam med min storebror och lära känna honom lite mer.

Han har fest imorgon och jag vill jättegärna gå dit men har delad tur och ingen vill ta mitt 17-21 pass, funderande på att åka dit efter passet men har ingen energi och är nog lika rolig att umgås med som en tom kaffekopp.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Tjoo! Sis! Skall bli kul på Gotland! Ser fram emot att spendera tid med dig! Kom förbi imorgon så bjuder jag på vin, vodka, öl eller wiskey you name it! Jag har köpt ett 6pack redbull med som du kan blanda med vinet eller vodkan då kommer du piggna till! Kram på dig!

2009-12-04 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0