Idag är det julafton

om någon har missat det.

Julens Dilemma 1:

Var sitter uttaget nu igen?



Julens Dilemma 2:
Hur ska morfadern ta sig upp?


Julens dilemma 2.
Rackarhunden Dina åt upp halva julskinkan.
Och min kaka!


Men är hon inte det sötaste ni sett?



Dags att klä granen!




Mormor har fått en digitalkamera och ville öva sig lite med min. Här har ni resultatet:


Hmm. Antagligen är det så att mormor behöver öva sig lite mer; eller är det så (som hon själv påstår) att hon är väldigt stolt över sina mattor.


Jag är glad !


Jag och mormor. Som ni ser har jag och mormor inte samma sminkstil. Mormor hade tagit på sig brun-utan-sol igårkväll för att bli brun och fin på julafton och jag gillar att se ut som ett lik.


Morfar och hans barnbarn.


Min storebror är stiligare än vanligt.




Morfar flörtar lite, han var en riktig doffing när han var ung ska ni veta,
and he still got it!


Bror och syster Adéen.
Nu kanske ni ser vem jag har ärvt min skönhet ifrån? Höhö.
(I have a big ego, but you love my big ego)

 
God jul Malin och Rebecka som firar julen på annat håll i år.
Vi saknar, älskar och tänker på er här borta i den gotländska skogen.

God jul på Eva, Nina, Oliver och alla andra borta på Runnehäll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0