hejsan hoppsan !

vad menas?

är på arbetet även denna dag. delad tur. blä.
att man alltid ska arbeta när det händer rolig saker.
Ville jättegärna vara med på din fest Nina, men plikten kallade.

Emma; det är inget speciellt. det är bara vad vi timmisar får i julklapp. lugna ner dig din nojjiga fjant ;)
jag tänker inte berätta vad det är för jag älskar att ha hemlisar.
dock var ju natt-linda så nyfiken så hon tjuvtittade i mitt paket.
"det var bara ditt jag vågade titta i"
Vadå bara mitt?
Jag trodde jag var en respekterad timvikarie. Jag är ju en sån tuffing.


Kommentarer
Postat av: emma

ska jag få julklapp :D wiieeeee på julafton :D:D wieeee

2009-12-13 @ 12:58:11
URL: http://feelthefear87.blogg.se/
Postat av: Lindha

sorry...men är man nyfiken så är man...och ditt paket låg närmast min hand...sorry!! ;) :P

2009-12-13 @ 21:42:28
URL: http://zombiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0