här igen .

verkar bli en lugn lördag på arbetet idag.
fick en julklapp av chefen;
( haha alla andra timmisar jag vet något ni inte vet än , lalalalalala!)

Vaknade med ett ryck vid tre inatt och trodde att jag skulle upp och jobba; men det var min bror som ringde.
När mobilen ringer vid tre finns det 2 alternativ: antagligen ringer någon på fyllan eller så har det hänt något.
I och med att det var min bror som ringde och att jag är super nojjig svarade jag för att försäkra mig om att det inte hade hänt honom någonting; hade jag inte svarat hade jag antagligen legat upp och oroat mig.

Det hade inte hänt någonting. Det var en vän som ringde från hans mobil för att berätta att hon var på efterfest hos min bror.  Jaha ? Det skiter väl jag i ?
Eller skiter i det gör jag väl inte ; det är ganska roligt men när det är tre timmar kvar till jag ska stiga upp är det inte högst upp på min lista av saker jag vill ha reda på.

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-12-12 @ 13:03:03
Postat av: emma

jag blir ju galen nyfiken är jag som fan

2009-12-12 @ 23:18:57
URL: http://feelthefear87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0